Atlético richt pijlen op Barcelona na transferwens Álvarez

Atlético richt pijlen op Barcelona na transferwens Álvarez

Atlético, waar Álvarez nog tot medio 2030 onder contract staat, stapt naar de FIFA. Er wordt een klacht ingediend vanwege het ongeoorloofd onderhandelen met een speler.

Bronnen van de club voegden daar in gesprek met de Madrileense krant AS nog wat stevige uitspraken aan toe. ‘We hebben in het verleden al gezien hoe Barcelona te werk gaat’, zo werd gedoeld op de voorgeschiedenis met Antoine Griezmann, die door Barcelona, voordat hij in 2019 definitief naar Camp Nou overstapte, ook niet helemaal volgens de regels benaderd zou zijn. ‘Ze beloofden commissies aan zijn zus, meer familie en de speler zelf.’

Een transfer naar Barcelona gaat er volgens Atlético ook zeker niet komen. ‘Er is geen enkel bedrag waarvoor we hem laten gaan. Hij zal simpelweg niet naar Barcelona vertrekken. Of ze moeten de clausule van 500 miljoen uit zijn contract betalen…’

Vervolgens werd er nog een schepje bovenop gedaan. ‘Iedereen weet dat Barcelona een oneerlijke club is’, waarmee weer werd verwezen naar de Negreira-affaire. Er loopt een onderzoek naar die zaak, waarin Barcelona jarenlang betalingen zou hebben gedaan aan de voormalige vicevoorzitter van de Spaanse scheidsrechterscommissie. ‘Dit keer zijn ze alleen een club tegen het lijf gelopen die ze er niet mee laat wegkomen’, zo werd strijdlustig besloten.

 

Facebook
X
LinkedIn
Email

Recent Articles